en dag med elin

hejsan [; idag vaknade jag med elin brebid mig i våran lekstuga xD fett med mysigt.. iaf, vi låg kvar å segade lite, kollade på film på hennes dator tills hon skulle hem å käka.. sen träffades vi igen å drog ner till socitetsparken för att kolla på emd.. allvar dom är gryyymt heta ! i alla fall, efter dom hade sjungit å så gick vi till sidan av scenen för att få autografer, å gud jag typ svimmade, jag kramade alla tre, å danny pussade mig på kinden å sa att jag var ssöt, å erik sa att jag var den snyggaste han sett där, gash, [; jag är glaaad..
nu sitter jag hemma å tråkar mig.. vet inte vad som händer ikv, ring kanske ? puss /amanda



Kommentarer
Postat av: timtimtim

värra peddosarna ju.. liksom, du är typ fjorton och dom är typ.. mkt ädre än dig iaf.. och så stöter dom på dig.. äckligt >:

2009-06-13 @ 20:56:51
Postat av: micaela

:O:O:O:O:O:O:O JAG VILLE OXÅ HA EN PUSS ;) ;O:O:O:O:O:O <3

2009-06-13 @ 22:31:38
URL: http://lovliie.blogg.se/
Postat av: linn

joho det e du :D!

tack :), hihi jo tkr oxå dome fina :D<33333333

2009-06-14 @ 16:20:05
URL: http://ettlivsomlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0