25 juni

hallå hej! :)
idag ställde jag klockan på 9 för att becca skulle ringa mej innan hon åkte ur sverige, men då hade hon inte ens gått upp den korven, så då var det bara som igår morse att försöka somna om trots att jag var fett kissnödig och det var fett varmt i rummet, men det gick bra, jag vaknade 1. Vid halv 4 tiden drog jag ner till stan för att lämna en bok på biblan.. jag hann med att träffa tim också :) å snäll som jag är fick han 20 kr av mej så han kunde köpa en glass. :p nu ska jag snart ta ut min tvätt ur maskinen och sen börja packa för sen drar det av till stugan å då kan ska jag förhoppningsvis få träffa hanna och några till kompisar jag har där nere :) åland: det började dåligt med att på båten mådde jag skitilla och höll på å ramla i trappan/ gå in i en person, call it whatever you want.. och regningt och skitkallt väder.. men på midsommarafton var det kuligt för då gick jag och becca runt bland campingarna och raggade på killar, eller rättare sagt DOM raggade på OSS.. :p sen tröttnade vi på att folk ville bjuda med oss till deras stugor och bilar etc. så vi drog till ett skitmysigt båthus.. där kunde ingen hitta oss MOHAHAHAH å vi levde lyckliga i alla våra dagar.. närå inte riktigt men sen drog vi hem till lilla mysstugan utan el och vatten och med en snarkande pappa och spelade yatzy :) jag lägger ut lite bilder från åland snart. pussilipusspusspusspuss /elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0