23:25:54

hej :) idag har vi varit på ip med skolan! jag hatar verkligen ip! fast det va helt okej idag. inte alls så farligt som ajg trodde. men jag suger verkligen på alla saker. springe rinte snabbt, hoppas inte högt eller långt. men jaja. det gör mig itne så mkt. heh. men efter det åkte jag hem och gjorde brownies dårå. dom blev jätte goda nu när dom har kallnat lite. amanda och elin kom hit och vi hade picknik i kohagen! vi försökte gå fram till kossorna men dom va så himla fega och bara gick iväg. sen va amanda tvungen att åka hem på nån födelsedags middag eller nåt sånt. men jag tvingade elin att stanna,hihi. vi gick ut och fottade oss själva. typ 300bilder tror ajg att det va. do mblev jätte fina! kan visa dom någon dag men jag måste faktiskt sova nu!

imorogn ska vi på nån slags äventyrsbana(?) jag e inte riktigt säker på vad de är men nåt med snören i luften. det låter iaf jätte kul! hoppas det e fint väder också :P annas blir det så tråkigt.
men nu msåte jag ju sova! godnatt!! /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0